Zgłoś naprawę

Wypełnij formularz prawidłowymi danymi.

Pola oznaczone są wymagane!

    Dane osobowe

    Dane sprzętu

    Numer seryjny urządzenia zazwyczaj znajduję się z tyłu lub na dolnej części obudowy. Najczęściej jest oznaczany jako S/N (Serial Number).
    Model urządzenia zazwyczaj znajduję się z tyłu lub na dolnej części obudowy. Bardzo ważne jest to, aby podać jego pełne oznaczenie, bez skracania.


    Transport

    Koszt wysyłki jest uzależniony od gabarytów sprzętu. Podamy go w odpowiedzi na twoje zgłoszenie.
    Pamiętaj aby dobrze zabezpieczyć swój sprzęt przed wysyłką!
    Najlepszym zabezpieczeniem jest oryginalne pudełko wraz z wkładami styropianowymi. Jeśli stosujesz opakowanie zastępcze, upewnij się że sprzęt jest stabilnie zabezpieczony i nie ma żadnych luzów. W przypadku pakowania telewizora/monitora, matryca nie może przylegać bezpośrednio do płaszczyzny pudła. Kurier może odmówić zabrania niepoprawnie zapakowanego sprzętu!

    Centrala Firmy

    SZYBKA DIAGNOZA
    Potrzebujesz swojego sprzętu „na wczoraj”?
    W określonych przypadkach jesteśmy w stanie
    zdiagnozować i naprawić Twój sprzęt w 48 godzin!

    KURIER DO DRZWI
    Nie masz czasu, aby do nas przyjechać?
    Kurier odbierze Twój sprzęt i przywiezie
    go po zakończonej naprawie na terenie całej polski!

    GWARANCJA
    Do każdej naprawy otrzymujesz od nas co najmniej
    90-cio dniową gwarancje!

    Jeśli dalej nie jesteś pewien, czy zlecić nam naprawę, zadzowń!
    Odpowiemy na wszystkie Twoje pytanie związane z przebiegiem prac.


    Informacja
    Po wypełnieniu formularza poprawnymi danymi, zgłoszenie zostanie przesłane do weryfikacji przez naszych pracowników. Po poprawnym rozpatrzeniu zostaniesz o tym poinformowany.