Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia

Już prawie gotowe!

Zgłoszenie naprawy

Witaj!

Na Twojego maila wysłaliśmy potwierdzenie przyjęcia zleconego zgłoszenia. Postaramy się w jak najkrótszym czasie zweryfikować wszystkie dane i skontaktować się z Tobą!

Cały proces naprawy podzieliliśmy na kilka punktów:

  1. Wypełnienie formularza i zgłoszenie naprawy – To masz już za sobą! 😉
  2. Weryfikacja zgłoszenia przez naszego Technika (Zazwyczaj do 24h).
  3. Dostarczenie sprzętu do naszego serwisu.
  4. Diagnoza i wycena naprawy.
  5. Jeśli zgodzisz się na warunki naprawy to natychmiast przystępujemy do działania!
  6. Naprawiono! Sprzęt gotowy do odbioru!

Przez cały ten czas, będziemy Cie informowali o każdym kroku mailowo lub telefonicznie.

W razie jakichkolwiek pytań lub uwag, możesz się z nami skontaktować za pomocą wiadomości mailowej ([email protected]) lub telefonicznie (22 644 80 66).