Witaj!
Na Twojego maila wysłaliśmy potwierdzenie przyjęcia zleconego zgłoszenia. Postaramy się w jak najkrótszym czasie zweryfikować wszystkie dane i skontaktować się z Tobą!
Cały proces naprawy podzieliliśmy na kilka punktów:
- Wypełnienie formularza i zgłoszenie naprawy – To masz już za sobą! 😉
- Weryfikacja zgłoszenia przez naszego Technika (Zazwyczaj do 24h).
- Dostarczenie sprzętu do naszego serwisu.
- Diagnoza i wycena naprawy.
- Jeśli zgodzisz się na warunki naprawy to natychmiast przystępujemy do działania!
- Naprawiono! Sprzęt gotowy do odbioru!
Przez cały ten czas, będziemy Cie informowali o każdym kroku mailowo lub telefonicznie.
W razie jakichkolwiek pytań lub uwag, możesz się z nami skontaktować za pomocą wiadomości mailowej ([email protected]) lub telefonicznie (22 644 80 66).